pondicherry - Reisverslag uit Anumanandal, India van Linda en Sabine - WaarBenJij.nu pondicherry - Reisverslag uit Anumanandal, India van Linda en Sabine - WaarBenJij.nu

pondicherry

Blijf op de hoogte en volg Linda en Sabine

15 Augustus 2015 | India, Anumanandal

We zijn een paar dagen in Pondicherry geweest.
Afgelopen woensdag zijn we vertrokken.
Onderweg zijn we naar Mahalibaripuram geweest, dit is een tempelstadje. Was erg indrukwekkend om eeuwen oude tempels te bezoeken.

We hebben daar nog even gelunched en zijn naar pondicherry gereden.
Savonds hebben we nog even over het strand gelopen en zijn optijd naar bed gegaan want moesten de volgende dag vroeg op.
We hadden om kwart voor 8 een lesje yoga gepland. Het was echt een Indiasche les. De leraar kwam al een half uur te laat en we verstonden hem niet door zijn Indisch- Engels accent. Maar we voelden ons na de les wel weer helemaal soepel.

Na de yoga les gingen we ontbijten en daarna naar 'boys home' om te bezoeken. Het is een school en een verblijf voor jongens. Annemieke heeft daar een half naar gewoond en vond het leuk om het ons te laten zien.

Daarna gingen we Peking expres doen naar onze lunch bestemming. We zaten bij elkaar in de groep samen met Anouk. We kregen opdrachten dat we uit moesten voeren en moesten zo goedkoop en zo snel mogelijk naar de bestemming komen.
We waren zo enthousiast dat we een half uur later dan de rest op bestemming kwamen. Maar we waren wel het goedkoopste uit.

Na de Peking expres hadden we de middag vrij en zijn we met Anouk en Laura lekker gaan winkelen. Was een erg leuke dag !

Vrijdag zijn we met de kinderen van jet naar de zee geweest. Was helemaal geweldig ! De kinderen waren zo blij en was een dag om nooit te vergeten!
Ook wij vonden het super en heerlijk om lekker in de zee te kunnen. Wel met onze kleding aan maar dat maakt niet uit.

Nu hebben we ons klaargemaakt voor onze roadtrip.
Vannacht om 12 uur vertrekken we.
We hebben er zin in !!

Liefs,

Sabine en Linda

• 15 Augustus 2015 - 18:24

Opa Aad:

Lieve Linda

• 15 Augustus 2015 - 18:28

Lieve Linda,

Even een berichtje uit Den Haag. Ik begrijp dat alles naar wens is. Ik doe je nu reeds de hartelijke gelukwensen toekomen vanwege je 26ste verjaardag a.s. maandag. Ik hoop dat je ondanks de grote aftsand van ons er een leuke dag van zult maken. Wanneer je thuis bent kom ik je nog persoonlijk feliciteren. Heel veel liefs van Opa Aad (en Paul Verdel :-) )

• 15 Augustus 2015 - 18:38

Lucette Swart:

Leuk jullie verslag over ponicherry te lezen.
    Succes en veel plezierop jullie reis door India.

Xx

• 15 Augustus 2015 - 18:52

Antoinette Verdel:

Beste meiden, wat een leuk reisverslag om te lezen. Wens jullie nog een super fijne laatste week. geniet van de geuren, kleuren en alles eromheen! Deze reis vergeten jullie nooit meer!!
    xxx

• 15 Augustus 2015 - 19:03

Eric:

Weer eens een iets ander deel van India en leuk om de kinderen zo te zien genieten.
    Goede road trip de komende dagen en vooral genieten maar!

• 15 Augustus 2015 - 22:46

Peter:

Ik wens jullie een leuke reis met z'n vieren mocht je internet hebben Skype wij hebben zeer goeie verbindingen nu. (vanaf 20.30 altijd bereikbaar)
    geniet ervan en kom met leuke verhalen thuis. THOMAS let op de dames. (geluksvogel drie vrouwen)
    groetjes uit Neret frankrijk.

• 17 Augustus 2015 - 06:35

Riny Smits.:

Hallo helden,
    Ik schreef het al eens eerder geloof ik, Jullie verslagen lezend sluit ik m,n ogen en het voelt als een mooie film waar in ik een rol heb, alsof je erbij bent. Ik dank jullie voor deze "vakantie", was lang al niet meer geweest.