Onze rondreis is gepland ! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Linda en Sabine - WaarBenJij.nu Onze rondreis is gepland ! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Linda en Sabine - WaarBenJij.nu

Onze rondreis is gepland !

Blijf op de hoogte en volg Linda en Sabine

23 Juli 2015 | Nederland, Eindhoven

Onze rondreis hebben we gisteren gepland !!
Naast de 3 weken vrijwilligerswerk doen op project JET hebben we ook de kans om het land te zien.
We willen van 16 augustus tot en met 22 augustus rond reizen door zuid India.
We gaan samen met Laura en Thomas rondreizen en nemen heel luxe een Prive chauffeur mee.

De rondreis gaat er ongeveer zo uitzien:

Dag 1:
We starten in Nainar Palayam (vanuit het project) en dan rijden we naar Ooty.
Daar gaan we ren ritje maken in de toy train. Zo zien we wat van de natuur.

Dag 2:
Madumalai National Park bezoeken. Daar gaan we mijn ( Linda ) verjaardag vieren tussen de olifanten. Hopelijk kunnen we er zelfs op rijden.

Dag 3:
Gaan we van Ooty naar Alleppey. Daar gaan we op een boot van de backwaters of India. Daar slapen we 2 nachten op.

Dag 4:
Gehele dag op de boot. Op de boot kunnen we stukjes natuur en cultuur van India zien.

Dag 5:
Gaan we van Alleppey naar Madurai.
De dag in Madurai rond lopen en tempels bekijken. En verblijven we ook een nacht

Dag 6:
Gaan we van Madurai terug naar Nainar Palayam weer naar project JET.

We hebben er heel veel zin in!
Nog maar een paar daagjes en dan gaan we :D

• 23 Juli 2015 - 18:27

Loes:

Heel veel plezier nog maar een paar dagen werken Linda en dan ben je op weg naar India. Heel veel zien, heel veel helpen en heel veel levenservaring opdoen. Dikke kus Loes

• 23 Juli 2015 - 20:05

Nicky:

Heel veel plezier & succes dames!!! Super gave ervaring! Xxx

• 23 Juli 2015 - 20:26

Claudia:

Beloofd een mooie rondreis te worden! Neem maar een trui mee voor Ooty! Het kan daar goed fris zijn

• 26 Juli 2015 - 13:39

Riny Smits.:

Linda,
    ik ken je nog maar net vanuit het werk wat je doet.
    elkaar leren kennen zal daarom ook pas gebeuren als je deze reis hebt gemaakt toch, dit berichtje even om jouw en je mede reisgenoten te complimenteren met wat jullie gaan doen, mijn bewondering en respect.
    Heel veel succes , kom terug met heel veel onvergetelijke herinneringen.
    Groet, Riny.

• 28 Juli 2015 - 12:51

Lucette Swart:

Fijn dat jullie geland zijn!
    Veel plezier daar!

Linda en Sabine

Wij gaan samen met een groep vrijwilligers werk doen in India via stichting Kindia. Daar zullen we mee gaan helpen op project JET. Het project zet zich in voor straat kinderen en lichamelijke en/of geestelijke handicap. We zullen daar extra aandacht aan de kinderen besteden. Maar ook meehelpen aan de ontwikkeling van het project. En we helpen een handje mee aan de dagelijkse huishouding. Maar ook gaan we een weekje rondreizen door de provincie Tamil Nadu. Als we er toch zijn kunnen we ook net zo goed het land en het cultuur bekijken. We hebben er heel veel zin in !!! Vanaf 27 juli tot en met 24 augustus zullen we in India zijn

Actief sinds 17 Juli 2015